Nieuwe organisatie Dicoon live met InPlanning

Dicoon is live met InPlanning! Deze organisatie brengt de laboratoria en bloedafname van Rijnstate Ziekenhuis, Canisius Wilhelmina Ziekenhuis en Ziekenhuis Gelderse Vallei bij elkaar. De ruim 800 collega’s van deze nieuwe organisatie zijn gaan samenwerken in een gloednieuw gebouw in Elst. Zij worden gepland met InPlanning waarbij onder andere de Takenplanning wordt ingezet.
VNOG pakt emoties aan met InPlanning

Roosters op de meldkamer zijn emotie! InPlanning is bij VNOG de therapeut die ze helpt met die emoties om te gaan. InPlanning zorgt dat de roosteraars wijzigingen, ziekte en verlof snel en makkelijk in het rooster kunnen verwerken. En met InPlanning is het actuele rooster altijd voor iedereen inzichtelijk.
Een nieuw jaar, een nieuw roostersysteem!

Intus gaat binnen Abrona tijd besparen met de implementatie en de juiste inrichting van InPlanning.
Mars Olen maakt als eerste Belgische vestiging gebruik van InPlanning

Mars Olen is de eerste Belgische vestiging die met InPlanning werkt en daar zijn we trots op. Dit maakt het extra uitdagend omdat de Belgische CAO compleet anders is dan de Nederlandse.
GGZ Drenthe van start met implementatie InPlanning

Intus gaat van start met de implementatie van InPlanning bij GGZ Drenthe.
Ons Rooster professionaliseert de personeelsplanning bij vrijwilligersorganisaties met Intus

Stichting Vrijwilligers Digitaal helpt vrijwilligersorganisaties met het gebruik van InPlanning. Vrijwilligerscoördinatoren kunnen met deze tool roosters maken en vrijwilligers inplannen op een moderne en makkelijke manier.
Mijzo kiest voor InPlanning

Mijzo gaat de samenwerking aan met Ecare voor het zorgdossier PUUR., Gerimedica voor het behandeldossier Ysis en Intus voor het roostersysteem InPlanning. Deze applicaties passen het beste bij de visie, strategie en maatschappelijke opdracht van Mijzo.
Loodswezen gooit planning over een andere boeg

Het huidige planningssysteem bood het Nederlands Loodswezen te weinig functionaliteit, vroeg veel handwerk en was onvoldoende gebruiksvriendelijk. Daarnaast maakten medewerkers nog gebruik van verschillende apps voor het inzien van hun rooster en de registratie van vaargegevens en rusttijden. Daarom was het tijd om de planning over een andere boeg te gooien.