Voor Intus was 2018 weer een fantastisch mooi jaar. Het was wederom een jaar van groei, zowel in het klantenbestand als in het  team van Intus. Het wordt al bijna iets te knus in ons pand ;).

In 2019 is het de bedoeling deze lijn voort te zetten met aandacht voor onze klanten, de ontwikkeling van ons product en tevredenheid van onze medewerkers. Om grip te krijgen op wat we allemaal hebben meegemaakt, hebben we een infographic gemaakt die laat zijn wat wij onder andere hebben bereikt. En daar zijn wij trots op!

Je leest deze blog op een website die momenteel precies een maand in de lucht is. Op 3 december gingen we namelijk live met een geheel nieuwe look and feel. Want onze oude website straalde niet uit wie wij zijn. Sinds de livegang zijn onze bezoekers flink gestegen, dat is natuurlijk een goed teken.

We hebben afgelopen jaar maar liefst 13 nieuwe medewerkers aangenomen, en zijn vanwege onze groei (inderdaad het trefwoord van 2018) nog steeds op zoek naar meer collega’s. Neem dus zeker eens een kijkje bij onze vacatures.

In 2019 staan we net als in 2018 op de Zorg&ICT Beurs. Mocht deze beurs ook iets voor jou zijn, kom dan zeker langs op onze stand voor een bak koffie. Natuurlijk staan er ook andere events op de planning voor komend jaar. Daarover hoor je later meer.

Wij hopen dat 2019 jou veel goeds zal brengen.

Vriendelijke groeten,

Het team van Intus