Zelfs de beste helpdesk kan niet altijd alles weten. Heeft jouw helpdesk een vraag of is er een actie van ons beheerteam nodig? Dan komt onze Helpdesk 2e lijn in actie. Vriendelijk en professioneel, zoals je van een goede helpdesk mag verwachten.

Eigen helpdesk aanspreekpunt gebruikers

Gebruikers met vragen over InPlanning kunnen deze aan een key-user of eigen interne helpdesk stellen. Eigenlijk net zoals bij vragen van gebruikers over Word of Outlook. Heeft een gebruiker een vraag waar de eigen helpdesk niet uitkomt? Dan kan de helpdesk zich wenden tot onze Helpdesk 2e lijn. Dat kan via het support portaal of telefonisch.

Kies het serviceniveau dat bij je past

Niet elke organisatie stelt even hoge eisen aan support. Daarom kun je bij ons kiezen uit verschillende serviceniveaus. Met serviceniveau Brons is de ondersteuning goed, met Zilver beter en Goud het hoogste. Welk serviceniveau je ook zoekt, bij ons vind je de ondersteuning die je nodig hebt.