Met de geïntegreerde ERP-Oplossing van AFAS automatiseer je de volledige bedrijfsvoering in één oplossing: AFAS Profit. Financiële administratie, Projecten, CRM, Inkoop én HRM allemaal in één applicatie met één interface. Gegevens leg je één keer vast en zijn vanaf dat moment voor iedereen beschikbaar. Afdelingen werken naadloos samen. Processen vereenvoudigen en medewerkers zijn minder tijd kwijt aan handmatig werk. En omdat AFAS ERP méér functionaliteit biedt dan al die applicaties bij elkaar, doe je je hele organisatie een groot plezier met dat ene softwarepakket.
Profit omvat ook Employee Self Service (ESS) en Manager Self Service (MSS), waardoor medewerkers en managers zelf HR-taken uitvoeren. Dit vermindert de administratieve last en verhoogt de efficiëntie. Door gebruik te maken van slimme dashboards en rapportages, krijgen HR-professionals beter inzicht in belangrijke gegevens en kunnen ze zich richten op strategische HR-activiteiten.
Voor organisaties die met AFAS HRM software werken, zal dit de bron zijn voor HR gegevens. InPlanning heeft deze gegevens nodig om medewerkers met het juiste contract, op het juiste rooster te tonen. De koppeling zorgt ervoor dat nieuwe of gewijzigde gegevens in AFAS, automatisch verwerkt worden in InPlanning. Met deze kunnen HR gegevens uit AFAS worden overgenomen in InPlanning, o.a.:
- Persoons- en adresgegevensgegevens
- Contract, functie en OE
- Gebruikers
- Verzuimgegevens
- Salarissen
Deze koppeling is door AFAS gecertificeerd. Ontwikkeling, support en levering zijn verzorgd door Intus.
Deze koppeling is ontwikkeld door Intus. Meer informatie hierover is te vinden via deze link, of neem contact met ons op.
Klanten
Meer dan 150.000 mensen bij meer dan 170 organisaties gebruiken InPlanning, waaronder:








.png?width=512&height=512&name=cropped-ADHD-icon-transparant%20(1).png)



