Tijdregistratie
In InPlanning registreer je eenvoudig al je werkuren, aanwezigheden en afwezigheden, projecturen en meer. Medewerkers kunnen in- en uitklokken via de app op hun telefoon of via de online omgeving op hun laptop, direct gekoppeld aan hun persoonlijke planning.
Handmatige opvolging is dus verleden tijd: het hele proces verloopt automatisch, gestructureerd, snel en foutloos.
Tijdregistratie die meewerkt
In- en uitklokken via app, tablet, laptop, kiosk óf een traditionele terminal.
Registratie van aan- en afwezigheden, inclusief pauzes en 'fiets-vergoeding'.
Automatische koppeling met roosters en/of taken.
Meldingen bij afwijkingen, bijvoorbeeld bij extra of afwijkende uren.
Ondersteunt zowel vaste werktijden als flexibele uren.
Medewerkers regelen alles zelf: kloktijden, afwezigheden, compensatie-uren en hun saldo.
En dat is niet alles!
Wil je meer weten? Download de brochure!
Klanten
Ruim 200.000 mensen werken met InPlanning bij meer dan 200 organisaties, waaronder:
We komen graag met je in contact!
