Een nieuwe samenwerking is altijd reden voor een feestje. En dat deden we met een gezellig taartmoment bij Kijlstra Ambulancezorg, onze nieuwste klant!
Een Friese organisatie met hart voor zorg
Kijlstra is een trotse Friese organisatie, gespecialiseerd in ambulancezorg en zorgvervoer. Een familiebedrijf met een persoonlijke sfeer, korte lijnen en veel vertrouwen in de mensen. Zoals ze bij Kijlstra zelf zeggen: “Kies je voor Kijlstra, dan zet je graag een stapje extra.” Die betrokken mentaliteit maakt Kijlstra bijzonder.
Waarom Kijlstra kiest voor InPlanning
De keuze voor InPlanning was voor Kijlstra logisch. Het systeem is gebruiksvriendelijk, compleet en sluit goed aan op de CAO en sectorprocessen.
Gebruiksvriendelijkheid staat voorop
Zoals Lisette Mulder, P&O Adviseur bij Kijlstra het verwoordt: “InPlanning helpt ons om medewerkers beter in te plannen en maakt het werk voor onze planners eenvoudiger. De gebruiksvriendelijkheid is voor ons ontzettend belangrijk: snel, duidelijk en overzichtelijk toegang tot het rooster en alles daaromheen.”
Wat merkt de medewerker ervan?
Wat Kijlstra hoopt dat medewerkers als eerste zullen merken? Dat InPlanning hen écht helpt in hun dagelijkse werk. Denk aan snel en eenvoudig declaraties indienen, verlof aanvragen of diensten ruilen, allemaal overzichtelijk en zonder gedoe.
Teamwork
Samen gaan we aan de slag om een roostersysteem te implementeren dat planners, regiomanagers én medewerkers ondersteunt op een manier die past bij hun werkpraktijk én organisatiecultuur.
Nog geen comments
Laat ons weten wat je denkt!